Audio Al Quran Beserta Terjemahan

Listen to Quran

19 Mac 2011

Bab 1 : H. Makanan (food)

Multinasional di bidang industri makanan, tidak sahaja untuk menguasai perut seluruh bangsa, tetapi menguasai pula teknologi biokimia. Sehingga komponen bahan kimia makanan dibuat dengan perencanaan tertentu yang dapat mempengaruhi mental dan sikap perilaku bangsa-bangsa agar tunduk pada kemahuan mereka. Sedikit demi sedikit, bangsa di muka bumi mesti beralih pada makanan yang diproduksi kaum Iluminati dan bersifat massal, sehingga memberikan keuntungan berlipatkali ganda, iaitu secara ekonominya dapat memperkuatkan "portofolio" dunia perbankan, secara ideologinya menanamkan kebanggaan warga dunia semesta.

Fabrik makanan dan minuman yang disebarkan keseluruh dunia mesti dipupuk dan dikembangkan menjadi sebahagian dari gaya hidup seluruh bangsa. Mereka mesti bangga dengan makanan produksi kaum Iluminati. Pada saat yang berzaman, gerakan tersebut mematikan pula segala bentuk pengeluaran makanan dan minuman negara lain yang dianggap primitif.

Dengan kemampuan mereka melakukan merekacipta di bidang bahan kimia makanan serta "mesin makanan merekacipta genetik" (genetically engineered food), ini membolehkan gerakan zionis mampu memanipulasi struktur genetik manusia, disesuaikan dengan keinginan mereka. Bahkan, beberapa zat aditif di bidang industri makanan direkacipta sedemikian rupa, hingga mempunyai cita-rasa yang lazat, sekaligus ada semacam "maksud" tersembunyi yang secara sangat rahsia dilampirkan dalam bentuk pelazat dan pengawet makanan --seperti zat aditif: gelatin, pemanis tiruan (aspartime/nutrasweet), zat pewarna, monosodium glutamate, kafein, dan sebagainya.

.... akan bersambung pada tajuk yang sama pada masa akan datang ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Al Quran

Panduan dan Petunjuk Utama Bagi Orang-Orang Yang Beriman

Mengenai Saya

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
aku, insan kerdil yang selalu berdosa. namun aku sentiasa mengharapkan keampunan dan keredhaan Allah .... Saya berketurunan Jawa tapi bukan PTI yaaa... saya lahir dan dibesarkan di Malaysia ....