Audio Al Quran Beserta Terjemahan

Listen to Quran

06 Jun 2010

Illuminati, Yahudi dan Dajjal !!!!

1. Lingkaran bererti tanda kesatuan alam semesta (universum, sphere, dunia, planetarium).
2. Piramid berertinya tanda kekuasaan dewa Osiris: Ra dan Isis (lambang perkuburan Fir'aun yang monumental. Fir'aun mengaku sebagai Tuhan).
3. Heksagram artinya hexa 'enam', gramma 'tulisan atau gambar' yang merupakan dua piramid terbalik adalah lambang Kerajaan Sulaiman dan bintang Daud (Star Of David) yang juga simbol pemerintahan "dunia baru" yang masing-masing sudut mempunyai muatan falsafah: pengetahuan (scire), keberanian (audere), keinginan (velle), kerahsiaan (tacere), kekinian (nouvere, seculare), dan kebebasan (libre).
4. Angka 33 berertinya menunjukkan tingkatan atau degree, sistem kepangkatan atau kasta bagi para anggota freemason pilihan.
5. Angka 13 berertinya angka kekuasaan "syaitan kegelapan" (prince of darkness).
6. Angka 666 berertinya angka yang memperjelaskan tentang universal hexagram, dewa atau Tuhan.
7. Matahari berertinya makrokosmos yang merupakan lambang ke-satuan universal yang suci --the holly union-- atau the Beast 666.

Untuk melumpuhkan agama Kristian, para pengikut Iluminati secara terang terangan mengajarkan doktrinnya melalui penyembahan kepada syaitan. Juga membuat penafsiran radikal yang menterbalikkan keyakinan konvesional yang selama ini dianuti oleh umat Kristian. Inti ajaran mereka berpusat kepada keyakinan bahawa justeru syaitanlah yang malaikat yang membawa misi untuk membebaskan manusia dari dogma dan tirani atau kekejaman gereja. Dengan sangat bangga, mereka mengakuinya sebagai pengikut anti-Kristian (Armageddon atau Dajjal) dengan menamakan diri sebagai Ordo Antichrist Iluminati (OAI).

Mengapa mereka mengaku sebagai anti-Kristian? Hal itu kerana mereka menganggap bahawa para pengikut Kristian konservatif --sebagaimana yang dikenal diketika ini-- serta Kerajaan Roma Katolik telah menyesatkan umat manusia dengan menganggap Jesus (Isa) sebagai Tuhan. Mereka anti-Kristian dalam pengertian tidak mempercayai "Trinity" mahupun Jesus sebagai "roh suci". Illuminati berpendapatdan meyakinkan bahawa, Kristian yang sebenarnya adalah Jehovah atau Yahweh yang akan segera turun dengan nama Lucifer untuk menyelamatkan umat manusia dan menjadikan satu bumi (uno universum).

Dibentuknya ordo tersebut dimaksudkan pula sebagai alat propaganda anti-Kristian dan memperkenalkan Lucifer sang pembawa cahaya, bintang pagi, dan kesempurnaan, penuh dengan kebijaksanaan, sempurna dalam kecantikannya dan membimbing manusia menuju kesempurnaan sejati bagaikan awal penciptaannya di syurga.

Umat manusia mesti diluruskan kembali keyakinannya. Mereka mesti dibebaskan dari "penjara" dogma yang menganggap Jesus sebagai Tuhan. Umat manusia mesti mengenali kembali syaitan sebagai malaikat sejati --penguasa bumi (the son of Baphomet; the child of Beast 666). Umat manusia harus mengenal kembali setan sebagai malaikat sejati --kekuatan langit, penguasa bumi (the son of Baphomet; the child of Beast 666). Umat manusia harus dihantarkan menuju millennium baru, sebuah peradaban yang hanya satu ordo di bawah kekuatan Iluminati.

Ini semua adalah doktrin dan dakyah Illuminati dan yahudi yang berproksikan kepada Dajjal untuk menyesatkan manusia supaya terus percaya kepada mereka.

Bersambung ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Al Quran

Panduan dan Petunjuk Utama Bagi Orang-Orang Yang Beriman

Mengenai Saya

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
aku, insan kerdil yang selalu berdosa. namun aku sentiasa mengharapkan keampunan dan keredhaan Allah .... Saya berketurunan Jawa tapi bukan PTI yaaa... saya lahir dan dibesarkan di Malaysia ....