Audio Al Quran Beserta Terjemahan

Listen to Quran

19 Mac 2011

Zionist Menguasai Ekonomi Dunia Sekarang !!!!

Sambungan dari tajuk : Bab 1 : G. Lembaga Kewangan(The Finance and Funds)

Berkaitan dengan ayat tersebut, orang-orang alim Yahudi atau Ahbar adalah orang yang mempunyai pengetahuan dalam urusan tertentu, iaitu para eksekutif Yahudi yang telah "memakan" seluruh kekuatan ekonomi dunia untuk kepentingan misi zionisme mereka, sambil menjadikan dana yang mereka kumpulkan untuk menghalangi orang beriman menegakkan hukum dan syariat yang telah ditetapkan Allah SWT.

Mereka yang dikategorikan sebagai Ahbar tersebut telah lama wujud; jauh sebelum kedatangan Nabi Muhammad saw, iaitu perilaku sebuah kaum jahiliah di kalangan Ahli Kitab yang sangat tercela dan kemudian dikembangkan dari generasi ke generasi berikutnya. Untuk mengukuhkan cita-citanya, kita dapat melihat peristiwa yang hilang dari pemerhatian umat Islam selama ini, iaitu peristiwa menjelang hari kemerdekaan Amerika Syarikat --diperingati setiap 4 Julai. Pada saat itu dibentuk panitia untuk membuat mata wang Amerika (dolar) yang terdiri atas: Benyamin Franklin, Thomas Jefferson, John Adam, dan Pierre du Simitiere yang semuanya adalah para anggota Iluminati freemason peringkat ke-33, bahkan Thomas Jefferson adalah pengikut mistik agama Desime yang menjadi pelopor lahirnya pemikiran unitarian-universalist.

Pada masa itu, pemikiran Adam Weishaupt serta bukunya Novus ordo Seclorum telah merasuki jiwa para anggota freemason. Sebagai penghargaan kepada Adam Weishaupt sebagai tokoh sentral zionist, maka mereka bersepakat bahawa lambang satu dolar Amerika memakai simbol-simbol dari Iluminati dan mencantumkan nama tajuk buku Weishaupt tersebut sebagai motto pada wang dolar Amerika. Mereka tidak memilih mata wang dalam bentuk pecahan lima, sepuluh, atau dua puluh dolar, kerana pecahan satu dolar mewakili pemikiran "satu dunia baru". Itulah sebabnya pada pecahan satu dolar tersebut sarat dengan falsafah Iluminati.

Prof. J.S. Malan dalam tulisannya, New Age Reforms bahawa seluruh sumber daya alam dunia, seperti moneter dan industri harus dikawal sepenuhnya oleh "pemerintahan dunia" kerana dengan cara seperti ini, sistem persamaan ekonomi serta kesejahteraaan dunia dapat dilaksanakan serta dinikmati secara keseluruhan. Seluruh dunia hanya mempunyai satu sistem moneter yang pengawasannya di bawah satu badan yang dipusatkan iaitu paksi zionist. Dengan cara seperti ini memungkinkan "pemerintahan dunia" menjalankan kebijaksanaannya untuk mengendalikan seluruh negara dan rakyatnya.

Dunia mesti "tunduk" dan "menyembah" kepada dolar sebagai medium untuk mendapatkan kurniaan dari tuhan (syaitan) Lucifer. Mereka yang mendapatkan limpahan dolar akan mampu menjadi manusia unggul. Dan mereka yang menguasai dolar --di bidang ekonominya-- adalah mereka yang menguasai dunia.

Seluruh lembaga kewangan internasional yang telah dirintis oleh Meyer Rothchild mesti menunjukkan keperkasaannya dalam bidang financial. Pemilikan saham perbankan, multinasional, dan teknologi termasuk microchip harus dimiliki secara majoritinya oleh persaudaraan anggota freemason.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Al Quran

Panduan dan Petunjuk Utama Bagi Orang-Orang Yang Beriman

Mengenai Saya

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
aku, insan kerdil yang selalu berdosa. namun aku sentiasa mengharapkan keampunan dan keredhaan Allah .... Saya berketurunan Jawa tapi bukan PTI yaaa... saya lahir dan dibesarkan di Malaysia ....